Středověk
Tento projekt vznikl jako inspirace hrami, jako jsou Skyrim, Kingdom Come a další tituly zasazené do středověkého prostředí. Původně byl zamýšlen jako open-world hra se zaměřením na roleplay, kde by postava nebyla závislá pouze na obchodnících, ale také na tom, co si sama vyrobí. Hra měla zahrnovat i základní potřeby, jako je hlad, žízeň a spánek.
Vývoj projektu byl však pozastaven kvůli komplikacím při tvorbě inventáře a systému ukládání. Mezi již implementované prvky patřilo střídání dne a noci, otevírání dveří budov, vymodelovaná tržnice a možnost odpočinku u táboráku.
Továrna
Projekt byl zasazen do postapokalyptického prostředí inspirovaného hrami jako je STALKER nebo Fallout. I když hra nebyla po obsahové stránce rozsáhlá, podařilo se realizovat několik novinek. Patřilo mezi ně využití prefabu vody, nastavení kolizí stromů a keřů s přehráváním zvukového efektu šustění při proběhnutí hráče skrze nebo v těsné blízkosti.
Novou zkušeností pro mě bylo také použití animátoru, pomocí kterého vznikla krátká cutscéna – kamera plynule prochází od jezera až ke skladišti. Tuto scénu je možné zhlédnout na Instagramu. Další animací byla pistole Makarov PM, u které závěr zůstane po vyprázdnění zásobníku otevřený a po jeho výměně (resetu počtu nábojů) se vrací do výchozí polohy.
Tento projekt je zatím poslední, ale má stále potenciál k dalšímu rozvoji.
Klikačka
Jednoduše řečeno, šlo o hru ve stylu Cookie Clicker. Hráč těžil uhlí, které následně prodával v obchodě. Ten obsahoval základní simulaci nabídky a poptávky – pokud bylo uhlí ve skladu málo, jeho cena rostla, naopak při plnějším skladu klesala.
Ve hře se nacházel i druhý obchod, kde si hráč mohl pořizovat vylepšení – například výkonnější vrtačku místo krumpáče pro těžbu většího množství suroviny, nebo batoh, který zvyšoval kapacitu inventáře.
Do budoucna bylo plánováno rozšíření o personální agenturu, kde by si hráč mohl najmout pracovníka těžícího za něj. Dále měl být implementován systém dovedností pro odemykání nových rud a rozšíření možností těžby například o dřevo.
Projekt byl bohužel ztracen v důsledku selhání pevného disku.
To Do stránka
Po kurzu PHP a MySQL jsem si rozšířil portfólio o To Do seznam. Pro používání nejen pro mě, jsem vytvořil system registrace a přihlášení. K lepší orientaci si uživatel může označit co má již hotové. Může si tabulky upravovat či dokonce i smazat. Další plánované rozšíření je vytvoření sloupců jako nové, pracuje se a hotovo.
Fiktivní autoservis
V rámci závěrečné práce kurzu bylo vypracovat projekt v ASP.Net Core na jedno ze z témat. Mým tématem byl Fiktivní autosalon se základními funkcemi pro chod dílny. Kromě náhledu do skladu a nabídky servisu a jeho zaměstnanců pro příchozí z venku, je možnost se přihlásit jakožto zaměstnanec. Každý zaměstnanec má pravomoce podle role. Vše můžou dělat role jako management a admin. Další role jako servis a shop mají možnost upravovat, přidávat nebo mazat různé položky. Shop role má možnost přidávat věci na sklad nebo upravovat jeho ceny, což servis nemůže. Co shop nemůže, ale servis ano, je přidávání a upravování zakázek. Při registraci nikdo nemá nastavenou roli. To může upravovat pouze admin nebo management.
Galerie